תוכניות חינוכיות במערכת הגפ"ן

תוכנית מבע – מרחבים בניהול עצמי

מס' תוכנית: 9105 

הכשרה שנתית, ליווי צוותים חינוכיים לבניית מסגרת חינוכית וארגונית המעניקה מרחבי אוטונומיה למורים ו/או תלמידים, תוך מתן כלים של הנחייה ומנטורינג, חניכה והעצמה .

התוכנית פועלת כשיטה פדגוגית למעלה מעשור ומתקיימת במסגרת החינוך הפורמאלי במערכת הלימודים ובמסגרת הפעילות החברתית בבתי הספר. במסגרת התוכנית רוכשים התלמידים כלים ומיומנויות ללמידה בניהול עצמי. שיטה המשלבת חקר, ידע, התנסות וערכים ומהווה כלי יישומי ללמידה של מקצועות המח"ר. מיועדת לכלל התלמידים במערכת החינוך, פועלת בכל רחבי הארץ ובקרב כל המגזרים.

סל חינוך חברתי ערכי – תת סל מענים חברתיים ערכיים וקהילתיים

לחוברת מידע לחץ : מודל מרחבים בניהול עצמי

סל אוכלוסיות במיקוד – תת סל הכלה והשתלבות

לחוברת מידע לחץ : מבע השתלבות והכלה

ילדים ונוער בסיכון

לחוברת מידע לחץ : מבע ילדים ונוער בסיכון  

 מכינה בית סיפרית

מס' תוכניות בגפ"ן: 16318   ו   9105 

הקניית כלים לצוות החינוכי מעולם החינוך הבלתי פורמאלי ועולם המכינות, להקמת מכינה בית סיפרית בהובלת התלמידים, בדגש על זהות יהודית ישראלית, מנהיגות, שייכות ואזרחות תורמת.

סל חינוך חברתי ערכי במסגרת תוכנית מבע 9105

לחוברת מידע לחץ : מודל מרחבים בניהול עצמי

סל מענים חינוך חברתי תת סל זהות יהודית

לחוברת מידע לחץ : (סל זהות יהודית מכינה לעולים ( 16318

סל מענים לאוכלוסיות במיקוד – תת סל תלמידים עולים ותושבים חוזרים

לחוברת מידע לחץ : מכינה בית סיפרית לעולים

סל מענים לאוכלוסיות במיקוד – תת סל חברה בדואית (דרום)

לחוברת מידע לחץ : מכינה בית סיפרית בחברה הבדואית

  

 

מכינה בית סיפרית בשיתוף עם מכינות הקד"צ

מס' תוכנית: 16926

הקמת מכינות בבתי ספר בפריפריה ברוח מכינות הקד"צ ע"י מכפלת כח ויצירת תהליך משמעותי של מפגש לאורך זמן בין שתי אוכלוסיות שונות מתוך תחושת שליחות משותפת לעתיד המדינה.

סל חינוך חברתי ערכי – תת סל מענה חברתי ערכי

לחוברת מידע לחץ : מודל מרחבים בניהול עצמי

סל מענה לאוכלוסיות במיקוד – תת סל תלמידים עולים ותושבים חוזרים

לחוברת מידע לחץ : מכינה בשיתוף קדצ

 

SEL למידה חברתית רגשית

מס' תוכניות בגפ"ן: 17598   ו   9105

ניהול עצמי של מרחבים כמפתח לרכישת מיומנויות המבוססות על יכולות הליבה מהם מורכבת הלמידה החברתית רגשית (SEL) : ניהול עצמי (משמעת,הצבת מטרות)מודעות עצמית(זיהוי רגשות, תחושת מסוגלות ותכלית)מודעות חברתית(זיהוי חוזקות באחר, הכרת תודה, הבנת נורמות חברתיות),ניהול מערכות יחסים דיאלוג, תקשורת, עבודת צוות, פיתרון בעיות באופן שיתופי) ויכולת קבלת החלטות. תוכנית שנתית.

סל מענים פדגוגים ורגשיים – תת סל למידה רגשית חברתית, אקלים מיטבי

סל חינוך חברתי ערכי – תת סל מענים חברתיים, ערכיים

לחוברת מידע לחץ : מודל מרחבים בניהול עצמי

 

שביל ישראל טיולים ומסעות בניהול עצמי

מס' תוכניות בגפ"ן: 19201   ו   9105

המטרה חיזוק זהות , העמקת תחושת שייכות וחיבור למדינה ע"י הקניית כלים והכשרת צוותים חינוכיים להפעלת טיולים בניהול עצמי לאורך שביל ישראל בשיטה המאפשרת מרחב לכל תלמיד ותלמידה לחוות תהליך מגבש , מלמד ומעצים של הובלה וניהול טיול תוך העצמה אישית והקניית יכולות ומיומנויות חברות חיוביות ומצמיחות המתבססות על תכני הליבה של החינוך החברתי ערכי באמצעות מודל הניהול העצמי.

סל חינוך חברתי ערכי – תת סל מענים חברתיים ערכיים

לחוברת מידע לחץ : מודל מרחבים בניהול עצמי

קורס הנחיית קבוצות למנהלים מנהלות וצוותי חינוך על פי מודל מרחבים בניהול עצמי

מס' תוכנית: 19202

הכשרת צוותי חינוך מורים מורות ומנהלים כמנחי קבוצות לשיפור ההוראה והערכות לקראת אתגרי המחר בחינוך

סל חינוך חברתי ערכי – תת סל מענים חברתיים ערכיים

לחוברת מידע לחץ : מבע קורס הנחייה

 

טיולים כמרחב בניהול עצמי

מס' תוכניות בגפ"ן : 16991  ו  9105

הקניית כלים לצוותי החינוך, לבניית טיולים בניהול עצמי המאפשרים מרחב לכל תלמיד ותלמידה לחוות תהליך מגבש , מלמד ומעצים לקראת הטיול ובמהלכו תוך העצמה אישית, הקניית מיומנויות חיברות, צמיחה והתנסות.

סל חינוך חברתי ערכי – תת סל מענים חברתיים ערכיים

לחוברת מידע לחץ : מודל מרחבים בניהול עצמי

 

לפגישה או להזמנת הרצאת חשיפה התקשרו או השאירו פרטים

דילוג לתוכן