מיזם "גם אני בשביל ישראל"

הזמנה למסע משותף מעורר השראה והנעה ליוזמה ויצירתיות בארגונכם
איך נולד המיזם וכיצד ניתן לצעוד בדרכו?

איך נולד המיזם?

  סא"ל במיל' ערן ולק, מוביל המיזם בעל השם הרב משמעי

 "גם אני בשביל ישראל"  

…"תוך כדי צעידה בשביל ישראל, בין אתר אחד למישנהו, בין מפגש עם צועדים וצועדות לאורך השביל כשהמחשבות נודדות חשתי  בפוטנציאל הלא ממומש של עוצמת השביל. התעורר בי הרצון לחבר בין השביליסטים לחבורה אחת מיוחדת, לשתף בחוויה האדירה, להרחיב את המודעות לעוצמתו של השביל ולומר תודה לכל אותם מאות מלאכי ומלאכיות השביל המתגוררים לאורכו ופותחים את דלתות ביתם לאלפי שביליסטים ושביליסטיות.

כך צמח מיזם "גם אני בשביל ישראל" . 

כמו בשביל, כך גם המיזם גדל צעד צעד. זה התחיל ברצון להנפיק מדבקות  42.2 למסיימי השביל כמו בסיום מרתון, במטרה להדביק נוספים בחוויה ובעוצמת ההליכה בשביל תוך כדי יצירת גאוות יחידה וזה המשיך בתחרות עיצוב לוגו למיזם. מתוך  עשרות הצעות ואלפי הצבעות נבחר הלוגו. הצעד הבא היה להודות למלאכי ומלאכיות השביל  ולשם כך נמכרים בסכום סימלי מוצרי השביל (מדבקות, מחזיקי מפתחות, תג רקום) כשההכנסות מופנות למכתב תודה המלווה בערכת מוצרי השביל. בהמשך הדרך ובמעלה ההר נולדו מיזמים חדשים במטרה להעצים את חווית השביל…מיזמים יצירתיים עליהם מספר ערן בהרחבה בהרצאתו "ללכת בשביל לצאת מהתלם". 

ערן ולק מייסד "גם אני בשביל ישראל"

הכי ישראלי שיש

ערן ולק סטרטאפיסט חברתי ערכי וחינוכי. בחמש השנים האחרונות ניהל את ארגון "מסע ישראלי" לחיבור והעצמת הקשר והזיקה למדינת ישראל. קדמו לכך 26 שנות שירות צבאי ביחידות מובחרות, בקורסי הפיקוד ובשדרת הפיקוד בצה"ל. 

בתום השירות הקים את "דרך ארץ" ניווט ספורטיבי ככלי חינוכי. יזם את הקמת קהילת ה"שמשוני" במודיעין והיה שותף למיזמים קהילתיים וחברתיים מגוונים.

כיום מנכ"ל עמותת מבע – מרחבים בניהול עצמי , עמותה חינוכית המקדמת מהפיכה בשדה החינוך, תוך יצירת מרחבים המאפשרים אוטונומיה וניהול עצמי של מנהלים, צוותי חינוך ובני נוער לקראת מגמות העתיד, לצד פיתוח רעיון ניהול עצמי בחברות, קהילות וארגונים שמטרתו יצירת סביבת החיים שלנו למאפשרת, מחברת ומעצימה את האדם באשר הוא אדם.

למה כדאי להזמין את ההרצאה/סדנה?

בהרצאתו המרתקת מוביל ערן את הקהל לאורך השביל ומחבר אותו לסיפורו המופלא של השביל תוך שימוש אנאלוגי לעולם הארגונים, הקהילות וחיי היום יום, לעידוד מוטיבציה בקרב השומעים והנעתם ליצירת שינויים קטנים אך משמעותיים בארגונכם. ביחד נברר מהם הדברים שמניעים אותנו לפעולה. מהו הדגל האישי שכל אחד מאיתנו  יכול להניף מתוך המרחבים הפנימיים שלו וכיצד בעזרתו נוכל להשפיע על הסביבה והארגון שלנו.

"ללכת בשביל ולצאת מהתלם" 

יוזמה ויצירתיות על הדרך

הרצאה/סדנה מתובלת בסיפורים וחוויות ומלווה בתמונות, הצצה מרתקת אל עולם היזמות החברתית. ניתן לקיימה בארגון או על השביל ו/או בשילוב הליכה על השביל. 

להזמנת פעילות השאירו פרטים או התקשרו

להתקשרות ליחצו

דילוג לתוכן